Sunday, January 08, 2006

Yollar

...kesiştirmek gerek yolları.O zaman hatıralar da canlanıyor yüzümüze yansıyan gülümsemeyle...Bugün üniversiteden bir can gördüm-mimik şampiyonum o benim...ve Bursa'da kesiştirdi yolumuzu."geçiyordum uğradım" değildi bu."geçeceğim ,seni görmek istiyorum"du...Mutluluk bu oldu benim için;içime işleyen sıcak insanın varlığını hissetmek yanıbaşımda...Şunu anladım bir de...zamana inat unutmamak gerek güzellikleri,sevdiklerimizi.Kimi bir telefon,kimi bir mektup -çağımızda e-mail- ...ama en güzeli kucaklaşmak sevgi dolu,özlemle...o yüzden dedim ya yollar kesişmeli,kesiştirilmeli bir şekilde- öyle ya da böyle...isteyince oluyor(muş) bunu öğrendim...ben yapacağım ,size de tavsiye ederim.bünyeye ve ruha iyi geliyor...

1 comment:

uNut said...

aramıza yeni bir blog çu katılmış...hoşgeldin...
sen şimdi beni tanımassın...sorman gerek...:)