Sunday, January 22, 2006

Bugüne dair...

güzel bir geceydi...paylaşmak ve gülmek ruhu güçlendiriyor,sevmenin bir parçası olarak...bu yüzden sana teşekkürüm! (Sen kendini biliyosun :)
Türkü bar mı diye diye gittiğim "zelig bar"da aklımda kalan en vurucu şey,duvardaki "Kurt Cobain" posteri idi...
Tam olarak doğru olmasa da "He blew his brain out with one shut gun" gibi birşey yazıyordu posterin altında.Fena halde takıldım buna ,belki de ortama ayak uyduramamanın verdiği sıkıntıyla...Böyle birşey işte hayat;
bir anda nefesin kesiliveriyor ...öyle ya da böyle...
Sanırım bize onu hakedişimiz doğrultusunda yaşamak düşüyor...öyle ya da böyle!
Sıramızı bekleyerek...

2 comments:

nia said...

curt cobain e takıldığını sade ben değil tüm zeligdekiler fark etti desem abartmış olmam herhalde...biliyorum her ne kadar ortam senin benim de ortamım olmasa da bazen değişiklik arıyor insan...gerçi benim için pek değil ya neyse :))) yeni bir yer keşfetmenin zamanı geldi senle takılabileceğimiz ...ama öyle değil mi? yoksa istanbul mu ? :)) he he

aquarious said...

Ben böyleyim işte... Yeni girdiğim ortamlara ayak uydurmak zor oluyor.Yeni yeri sen bul artık ,ben uyumlu insan modunda -kabul ara da nazlansam da- katılırım sana .E tabi benim posterlere takılan halimden sıkılmazsan:)